thuisbezorgd

Tonit Afrekensystemen

Thuisbezorgd koppeling

Voor bedrijven die gebruikmaken van Thuisbezorgd.nl heeft Tonit Afrekensystemen een optionele koppeling die bestellingen automatisch linken aan de afhaal/bezorg module.

De bestellingen komen normaal gesproken per mail of fax binnen. Met de koppeling van het horeca pakket Ecash komt de bestelling rechtstreeks binnen in het kassasysteem. Op deze manier zijn alle administratieve gegevens in een systeem beschikbaar.

Tonit Afrekensystemen zorgt ervoor dat de online menukaart wordt aangemaakt, waarna de afhaal/bezorg module tot stand komt.

Via Thuisbezorgd.nl kan iedereen maaltijden bestellen en betalen via een laptop, smartphone of tablet.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Online eten bestellen via Thuisbezorgd.nl gaat in 4 eenvoudige stappen:

Stap 1: Je vult de postcode in van het adres waar je de bestelling bezorgd wilt hebben

Stap 2: Je selecteert het restaurant van je keuze. Hierbij kun je eventueel gebruik maken van de keukenselectie of uitgebreide selectie bovenaan de pagina om het aanbod op jouw wensen aan te passen.

Stap 3: Je stopt de gerechten die jij wilt bestellen in het winkelmandje door op het plusje achter het gerecht te klikken. Als je klaar bent met het toevoegen van je gerechten klik je op de knop ‘bestellen’ onder het winkelmandje.

Stap 4: Hier vul je de gegevens in die nodig zijn om je bestelling te laten bezorgen en kan je je bestelling definitief maken door op ‘bestellen’ te klikken. Geef altijd een telefoonnummer op waarop je bereikbaar bent, in het geval wij of het restaurant vragen/opmerkingen hebben over je bestelling. Bestellingen zonder juist telefoonnummer kunnen geweigerd worden door restaurants.

Na het afronden van je bestelling ontvang je een ordernummer en bevestigingsmail van ons. Bewaar het ordernummer goed voor wanneer je vragen hebt over je bestelling.

Bezorging

Wat gebeurt er na het plaatsen van mijn bestelling?

De bestelling komt binnen in ons managementsysteem en wordt direct doorgestuurd naar het bezorgrestaurant. Binnen enkele seconden ontvangt het bezorgrestaurant de bestelling per fax, e-mail of via onze software T-Connect. Mocht het restaurant geen werkende verbinding (blijken te) hebben, dan wordt jouw bestelling telefonisch aan hen doorgegeven door ons callcenter. Op deze manier heb je altijd zekerheid dat je bestelling aankomt.

Nadat de bestelling bij het restaurant is aangekomen, zal het restaurant zorg dragen voor het voorbereiden en bezorgen van jouw bestelling. Thuisbezorgd.nl draagt alleen verantwoordelijkheid voor het doorsturen van je bestelling naar het bezorgrestaurant, niet voor de uiteindelijk uitvoering (service, kwaliteit en bezorging) ervan.

Blijkt onverhoopt dat het restaurant gesloten is, en dat dit niet tijdig aan ons is doorgegeven? Thuisbezorgd.nl zal je zo snel mogelijk op de hoogte stellen van de annulering van je bestelling. Wij zullen altijd eerst proberen om je telefonisch te bereiken, maar mochten we je niet kunnen bereiken dan ontvang je een bericht via e-mail.

Contactgegevens :

Thuisbezorgd.nl , handelsmerk van Takeaway.com
Brouwerijstraat 10
7523 XD Enschede
The Netherlands

Fax: +31 (0) 53 4805861

Andere koppelingen van Tonit Afrekensystemen